עדכנו אתכם ש RIM תפרסם את בלקברי 10 בגמר הסופרבול.
בגמר שידוע כאחד החזקים בתחום הפרסומות, ולרוב הפרסומות של הגמר
נחקקות חזק בזיכרון הציבור (בעיקר האמריקאי).
חברה שמפרסמת בזמן שידור כזה אסור לה לשחרר פרסומת "חלשה", אלא
עליה להציג את התפארת שלה. במיוחד אם מדובר בפרסומת ראשונה
שהיא משדרת במשחק גמר הפוטבול.
היום נחשף כי החברה שתהיה אחראית על כך תהיה Abbott Mead הלונדונית.
מדובר בחדשות טובות מכיוון שמדובר באחת החברות היותר מוצלחות בעולם הפרסומות.
יש להם במאגר פרסומות שהצליחו מאד וגם בלקברי כבר השתשמה שירותהם.
הלונדונים יצרו את הפרסומת הנהדרת של Sneakers והמשפט "you are not you when you hungry".
אחת הפרסומות האוהבות בשנה האחרונה.
גם הפרסומת הכי מוצלחת של בלקברי שייכת להם.
וללא ספק הפרסומת הכי זכורה שלהם היא מ2002 גם מהסופרבול, למותג הבירה "גינס".
בו אתם יכולים לצפות בחלק העליון של הפוסט.
האם RIM תהיה מסוגלת להגיע לרמה של הפרסומת של אפל מהספורבול של 1984?
אולי לא באותה רמה אבל בהחלט לא רחוק משם.
RIM משקיעה את כל מאמציה בשיווק של בלקברי 10 לשוק האמריקאי כדי להחזיר
לעצמה את הכבוד האבוד.
נמתין לפרסומת בגמר הסופרבול ב 3.2.2013
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה