ידוע שבימים אלו RIM לא יכולה להרשות לעצמה להוציא כסף סתם.
RIM החליטה שהדרך להגיע לקהל הקונים הוא לא בהכרח מודעות ענק, אלא הרשת החברתית.
כמו שאתם רואים בטבלה למעלה, RIM היא הפעילה ביותר מבין החברות בקנדה
בעולם הוירטואלי, וכנראה שלכך יש גם פירות של הצלחה.
הבדיקה נערכה עם מגוון בדיקות לפי מספר רשתות עיקריות.
בטוויטר,פייסבוק וביוטיוב.
RIM מגיעה הכי גבוה שאפשר ואף מגיעה להיות החברה עם הכי הרבה עוקבים בטוויטק
בפייסבוק RIM שולטת ללא עוררין גם בלייקים וגם בתגובות
ביוטיוב RIM רק מקום שני בכמות הצפיות לחברת טלוס(חברת סלולר)
בהחלט מרשים מאד, העבודה של RIM ברשתות החבריות משתלמות, וכנראה לא חייבים להשקיע מליונים בשביל
שיווק טוב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה