יום שלישי, 26 במרץ 2013

עיתונאות "אמיתית" מבית CNBC. מדוע לא להקשיב ל"מומחים"





ערוץ CNBC נחשב למוביל בתחום הכלכלה. מיטב הפרשנים והמומחים הגדולים
עובדים בעבור הערוץ הנחשב.

אז כן, כאן בבלוג אנחנו לא הכי אוהבים אנליסטים כי הם בדרך כלל אומרים הרבה שטויות
(לא רק על בלקברי, אלא על כמעט כל חברה אחרת).

וכאן בראיון הבא נתפס אחד המומחים שהוא שוגה ובענק.
השאלה המרכזית היא "האם הטוב מבלקברי עוד יגיע", כל אחד קיבל 45 שניות
להציג את העמדה שלו, והכתב שבטח עשה עבודת שטח נהדרת אמר שהוא לא
צריך 45 שניות אלא 10 שניות, מכיוון שהוא היה בחנות של רשת Verizon
והוא לא ראה אף אחד קונה את המכשיר. ולכן בלקברי לא יצליחו בארה"ב.




אז אם אתם עוקבים אחרי הבלוג (כדאי לכם שכן) או אחרי כל בלוג שעוסק בלקברי.
אתם בטח מבינים שרשת Verizon עדיין לא החלה במכירת המכשירים שלה, אלא
רק ב 28.3.2013. הכתב כנראה לא באמת טרח לעשות בדיקה כלשהית
וידע להגיד את מה שהוא רוצה שיקרה או סטיגמות קיימות רק כי זה קל יותר.

אז מה אתם חושבים על הכתב של CNBC?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה