RIM משקיעה גם במדינת הבית שלה, למרות שהיא דווקא צריכה לתת יותר בשוק
האמריקאי.
ההחלטה לגשת דווקא לקהל הנוער, הוא מחשבה לעתיד עבור הקנדים.
RIM מפרסמת תחרות בין הסטודנטים עם פרס יפה מאד של 4000$ למי שיעשה את ה"רעש"
הגדול ביותר בנוגע לשימוש הבלקברי שלו.
בהחלט תחרות ראויה.
המתמודדים האחרים יקבלו כ 500 $ כל אחד.
כל מה שנותר הוא לבדוק האם התיכון/מכללה שלכם משתתפת בקמפיין השיווקי.
חבל שהיצרניות לא מבצעות פעילויות כאלו בארצנו הקטנה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה