יום רביעי, 7 במרץ 2012

דור ה BBM



RIM ממשיכה בשיווק לקהל הצעיר, והפעם המשך לקמפיין המוצלח ל BBM.
לבלקברי חשוב מאד לשווק את שרות ההודעות החברתי שלהם, ולספר לכולם
למה עדיין אף אפליקציה לא יכולה להחליף אותה.




אחרי שרתמה מליוני צעירים בקמפיין הראשון שהונחה ע"י הופ סולו ווויטני פורט.
RIM הולכת לקמפיין גרסה 2. הפעם עם עוד מפורסמים, ועוד תחרויות שמטרתן לשווק
את הבלקברי ושירות ה BBM.

את הקמפיין החדש ינחו סטריטר סיידל ואמיר בלונפנלד המוכרים לכולם הפרסי ה MTV, והאחראים על מיטב הסרטונים
המצחיקים שנעשו בעשור האחרון דרך האתר שלהם
 CollegeHumor.com.
עם עוד מפורסמים בהמשך, ועוד משחקים, ותוכניות אינטרנט, RIM מנסה להחזיר את הדור הצעיר
חזרה אליה.
כמו כן במהלך התוכניות יודגמו השירותים החדשים של בלקברי כגון שירות המוזיקה החדש.

זה יהיה קשה, אבל אפשרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה